pondělí 21. března 2016

Jarní kabátek pro ledničku

Když jsem čistila ledničku, dala jsem pryč i všechny magnety z jogurtů a nálepky, které naši lednici již nějakou dobu "zdobily". A pak jsem dostala chuť ji trochu nazdobit... Tak jsem vzala stříbrný fix, který jsem si nedávno koupila, a na kterém bylo napsáno, že je téměř na všechny povrchy... A když pak Justýnka donesla z jarního tvoření dva motýlky na magnetce, bylo to jako třešnička na dortu...

No, a vedle lednice je můj další pokus. Baví mě neustále doma něco měnit a vylepšovat, na interneru už jsem viděla spoustu přemalovaných kuchyní, tak už jsem nad tím také přemýšlela... Na některých skříňkách se už začíná fólie, kterou jsou dvířka potažená, odlepovat. Není to moc vidět, nicméně Ondrášek si toho při svých průzkumech všiml, zatáhl a kus urval úplně... Vlastně nevím, jakou barvou bych případně chtěla linku přetřít, ale měla jsem doma jen bílou křídovou barvu, a jedná se o jedinou skříňku mezi bílou lednicí a myčkou, takže nebylo co řěšit, vyzkoušíme a dál uvidíme... Sloupla jsem celou fólii, natřela jednu vrstvu válečkem, odsouhlasili jsme, že se nám líbí první hrubý nátěr, kdy původní povrch trochu prosvítá, tak jsem to rovnou zavoskovala...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...