neděle 21. června 2015

Dětská zahradní kuchyňka...

...ve stylu co dům dal... Původní plán byl vytvořit ji z palety, ale to mi nakonec přišlo takové těžkopádné a neměla jsem ani konktrétní představu... Kuchyňka byla rychlovka, mnohem náročnější byl povrch - nakonec nezůstalo jen u kamenného chodníčku, ale kameny pokračují dál pod modřín - povrch se bude dobře udržovat od větviček, šišek a jehličí, zároveň bude propouštět vodu a je přírodní. Dneska pěkně cítím ruce, ale pro tuto chvíli naštěstí kameny došly :-)









Ještě seženeme nějaký pěkný starý hrnec, žufánek a můžeme se těšit, co dobrého nám děti uvaří...

No, a já mám radost, že se mi podařilo zlikvidovat na zahradě další kout, kde se slušně řečeno držel nepořádek... Teda vlastně vzadu, mimo fotky :-), ještě nějaké dřevo je, to bude další úkol, tam bude ten přesazovací stůl, ale to budu nejdřív potřebovat další šutry :-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...