pondělí 24. listopadu 2014

Tradiční a netradiční...

...adventní věnec a adventní... bedýnka...


Už několik let využívám pro adventní výzdobu keramický věnec, do kterého se naleje voda, zapíchají větvičky, dozdobí se podle chuti, svíčky a je hotovo. Je to rychlé, nenáročné a větvičky díky vodě pěkně vydrží (když se nezapomene dolejt).


Letos mě mamka inspirovala svým adventním truhlíkem.


Rozhodla jsem se, že letos bude tradičně adventní věnec na stole v jídelně, ale také adventní bedýnka v obýváku. Základem byla recyklace: bedýnku jsem již delší dobu měla ve sklepě, koupila jsem v ní modře kvetoucí cibuloviny. Natřela jsem ji bílou barvou, jenom jedním nátěrem, aby dřevo prosvítalo. Dovnitř jsem dala polystyren (zbytky máme po zateplování) a obalila jsem ho pytlovinou (pytel na brambory). Na zahradě nám roste velký modřín, takže jsem vzala pár větviček, pak už jen zápichy na svíčky, světýlka a svíčky. 




Take mám radost, že úspěšně plním své říjnové předsevzetí, kdy jsem vyrobila jmenovky a rozhodla se Vánoční dárky balit hned (nebo aspoň co nejdřív), jak se ocitnou doma. Po dlouhé době si balení užívám. (Naposledy jsem si to takto užívala, když jsem byla před sedmi lety na studijní stáži ve Francii, to jsem měla fakt dost času, od té doby jsem je vždy balila hekticky všechny zároveň, na poslední chvíli...)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...