pondělí 30. března 2015

Jarní origami...


Když jsem v minulém příspěvku zmínila své šikovné spolužáky, uvědomila jsem si, že mám v šuplíku nachrtěné také nádherné origami papíry, které vyrábí bývalý spolužák Honza se svým kolegou. Spolupracují pod značkou CALICO, můžete si u nich zakoupit kromě origami papírů také desky, tubusy, zápisníky, potahový i balící papír, textil... a vše je nádherně ručně potištěno. Aktuálně získali ocenění v rámci prestižní designerské soutěže Fedrigoni Top Award v Londýně, kde převzali druhou cenu za své balící papíry v kategorii Packaging.




Já krásné papíry a krásné látky vždy skladuju, je mi líto z nich něco tvořit... Dokud nenastane ten správný čas :-) A tak jsem nyní z krásných Calico papírů vytvořila jarní origami dekoraci. Postup na zvoneček jsem našla zde.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...