neděle 7. prosince 2014

Recept pátý a šestý...

5. Salát s červenou řepou a jablky


Tři menší červené řepy jsem uvařila, oloupala, nahrubo nastrouhala a pokapala třemi lžícemi balzamikového octa (nebo vinného). (Ideálně přikrýt fólií a nechat v chladničce aspoň čtyři hodiny).

Dvě jablka jsem okrájela, nakrájela na plátky a zakapala dvěmi lžícemi citronové šťávy.

Dresink: smíchala jsem 50 g bílého jogurtu, 50 g majonézy, nakrájený stroužek česneku, sůl a pepř. (Může se přidat kopr, ale ten já nerada...). Smíchala jsem řepu, dresink a přimíchala jablka.

Vlašské (popř. pekanové) oříšky jsem opražila na pánvi. Salát jsem servírovala na lístkách rukoly, ozdobený opraženými oříšky. (Inspirace: kuchařka Jednoduché a dokonalé saláty - chuť léta po celý rok, Slovart, 2009)



6. Těstoviny s ricottou a bazalkou

Recept jsem našla v Apetit kuchařce "Sýry", mají ho zde na netu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...