středa 15. dubna 2015

Po částech...

...drhnu terasu a beru to letos opravdu poctivě. Jednak už je barva docela oloupaná, tak to tam víc drží, jižní slunko tomu dává zabrat, druhak se nám tu letos bude batolit Ondrášek... Normálně terasu jen vytírám, letos jsem se po zimě pustila do drhnutí kartáčkem. Ne přímo zubním, trochu větší byl, ale trvá to :-) Když se probere Ondra, tak je konec, koukat na mě z kočáru vydrží tak dvě minuty, další tři když dostane něco dobrého... 



Ale díky tomu, že to mám na etapy, jsem viděla, že je to fakt rozdíl... :-)


A včera jsem si od mamky donesla rejžák na tyči, tak to už je o poznání rychlejší. Po několika letech zkouším jiné rozmístění nábytku, tak uvidíme, jestli se to osvědčí. Zítra snad dodělám jarní očistu, a pak si terasu trochu "dozdobím", to už se těším, ať ji můžeme začít plně užívat... No, plně... Letos se budu muset přece jen trochu přizpůsobit našemu nejmladšímu - květináče dole na stojanu budou asi muset pryč... Jenže pak na to bude prcek zase šplhat, že...


Zahrada už se krásně vybarvuje...

5 komentářů:

  1. Když si vezmeme, že dřív ženské takto drhly dřevěné podlahy doma, k tomu topení v kamnech, praní na valše a domácí zvířata, k tomu kus pole.... tak se teď máme jako v bavlnce. Pro mou babičku vlastně muselo být linoleum na podlaze úplný svátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo... Ale zase asi neměly tolik "společenských" povinností jako my :-) Jako nehty, vlasy, postava... :-) No, a neměly internet :-))) A měly ty odvary z makovic, ne? :-)))

      Vymazat
  2. Tak to závidím, že se bude moct malej batolit na terase, u nás nemůže, protože jednak na terase není zábradlí, z prcka by byl kamenožrout a pak si tam tak různé dělá loužičky a bobky náš pes ...tak vyhlížím vhodný flek na zahradě kam dám nějaké oplocení aby měl trochu rozlet, na terase je zatím v přenosné postýlce a zatím je spokojený :-). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. No, ono každé řešení má své plusy a mínusy... Naštěstí, pro tento případ, ty děti rychle rostou :-) Já si ještě maluju, že prcek vydrží na zahradě na trampolíně se spoustou malých balónků... Uvidíme. Dceři jsem před třema rokama vzala cestovní postýlku na zahradu jednou, myslela jsem si, že se na mě bude jako koukat, jak pleju, ale to teda fakt neklaplo... Ani na těch pět minut :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem koukala na tu vydrhnutou část terasy, tak jsem si vzpomněla na moji babičku, jak každou sobotu rejžákem drhla podlahu v kuchyni, v pondělí prala na valše, žehlila těžkou žehličkou - cihličkou (na elektrickou nechtěla přejít) atd. Ale jak jsi psala výše, dřív taky ženy neměly tolik dalších povinností... a asi to bylo všechno takové klidnější. Nicméně rozdíl je jasný na první pohled:-) a ty kytičky - tak by bych brala taky:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...