čtvrtek 5. února 2015

Chuť na čokoládu...




Těšila jsem se na tekutý střed, ten se ale bohužel nekonal. Dělala jsem z poloviční dávky, ubrala jsem sice čas, bohužel málo. Ale i tak byla bábovička výborná. Doplnila jsem ji opět naší oblíbenou ovocnou omáčkou.

7 komentářů:

  1. Vypadá to lákavě :o) pečeno v hrnečku ...nepekla jsem takhle ještě, nevím zda zkusit, jaký hrnek je vhodný? Díky,
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já bych zkusila nějaký se silnější stěnou. Já právě nemám malé zapékací mističky, ale tyto hrnečky jsem už používala víckrát, tak vím, že to bylo v pohodě. Šlo mi hlavně o to, aby byli nižší a širší. V originále je psaných 300 ml, to mi ale přišlo hodně, i takto je to syté :-)

      Vymazat
  2. Tak ta vypadá opravdu dobře!
    http://suzieway.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají dobře, dala bych si říct:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...