neděle 2. října 2016

Cestou do práce...



(Ne dnes, naštěstí...) Ať je jakékoliv počasí, chodím celý rok pěšky. Je to krásná cesta, i když jdu v rámci města, velkou část cesty se pohybuju mimo zástavbu domů. Po hektickém ranním vypravování se s dětmi je to mých krásných třicet minut sama se sebou, užívám si to...







A ještě pár obrázků z průběhu minulého školního roku... (jarní fotky mi chybí, asi už jsem se viděla na zahradě...)




















12 komentářů:

  1. Nádherné fotky. U některých si říkám, jestli bych se tam nebála jít třeba po tmě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí chodím v době, kdy už je v zimě přinejhorším šero :-) Ve tmě bych tam taky sama nešla...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Manžel chodí jinudy a taky má krásnou cestu - lesem kolem řeky... Naše město je krásné :-)

      Vymazat
    2. Veru, máš pravdu :-) u vás je moc hezky!

      Vymazat
  3. Veronika, prenádherná cesta a dúfam, že všetky zákutia bezpečné...ja som roky behávala v lese, v kopcoch sama....našla som v sebe miesto istoty a odvahy, aj keď strách mávam...užívaj!
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se překonala, když jsem začala běhat - ale strach někdy taky mám, to jo...

      Vymazat
    2. Roni, musela som zmeniť názov blogu, snáď to pomôže, vešali sa mi neslušné stránky!


      http://otcovdom.blogspot.sk/

      Vymazat
    3. Dnes som urobila pohankové palacinkové cesto s rozmixovanou pečenou dyňou a mozzarellou a semiačkami, mňam!!
      Musím vylepšiť palacinkáreň, alebo kúpiť panvicu na lievance:-)pa!

      Vymazat
    4. hmm, to zní výborně... Já musím dokoupit pohankovou mouku, zrovna mi došla...

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...