úterý 26. dubna 2016

Ve dnech předchozích...

... vykonána spousta práce na zahradě – už mám osázený skleník, a kromě dalších běžných prací dokončujeme posezení u krbu a výběh pro slepičky, které si chceme již brzy pořídit.

Zahrada je každým dnem krásnější a barevnější...









Justýnka se dočkala svého vlastního záhonku, tak obchází zahradu, nejraději by mi všechno vyryla a zasadila to k sobě :-)



Popřáli jsme mamince k narozeninám a sestra při té příležitosti udělala opět luxusní zákusky...










A podruhé jsem se zúčastnila Třebíčského půlmaratonu, trať 11,5 km jsem uběhla o pět minut rychleji než loni, tak mi aspoň dobrý pocit vynahradil krušné chvíle při tréninku, kdy jsem si nadávala, proč se na takovou akci vůbec přihlašuju :-)



5 komentářů:

  1. Zahrada je moc pěkná, obdivuji Tvou a Milčinu vytrvalost v běhání, zákusky byly úúžasné a překvapení se Vám povedlo. S Justýnčinou zahradní posedlostí mám stejné zkušenosti, myslím že by zvládla osázet obě naše zahrady :)) Po kom to dítě asi bude?

    OdpovědětVymazat
  2. Veronika, prezerám si tvoju tvorbu a som aj uchvátená...
    Papier je pre mňa fenomén a je možné v ňom zakomponovať svetlo, nehu...pocit, hlavne v tvorbe o deťoch to vnímam silne, je to pre mňa ďalší rozmer, taký ako vnímam u nás pri tehle, dreve, osb doske, kove....
    Ešte sa vraciam a pozerám... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Ano, papír je neuvěřitelný materiál. Studovala jsem v "Ateliéru papír a kniha" - to byly krásné časy – škoda jen, jak málo si tehdy člověk uvědomoval, kolik má času na bádání a tvoření...

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...