neděle 18. ledna 2015

V mechu...


Mech jsem si přinesla z procházky už v týdnu, ale teprve dnes jsem ho využila... Do skleněné mísy jsem dala trochu kompostové hlíny (tu mám oddělanou v kyblíku v garáži, abych ji mohla v případě potřeby využít i když mrzne), mech, svíčku ve skle a dozdobila voskovými perlami volně navlečenými na tenkém měděném drátku.


Jinak jsem včerejší čas, který jsem nestrávila s dětmi, strávila v kuchyni: udělala jsem pizzu (mám radši kulatou :-), tak jsem si už před několika lety pořídila tři kulaté plechy a pizzu peču na nich), kváskový chléb a vajíčkovou pomazánku, koláčky s tvarohem a povidly.


A Justýnka (místo mě :-) malovala...



3 komentáře:

  1. Dekorace je moc hezká, chleba super! Vajíčkovou pomazánku dělám celkem často. A máte krásnou terasu!

    OdpovědětVymazat
  2. Mechová dekorace vypadá skvěle. Udělala jsi báječné dobrůtky.
    Justýnka je šikulka, určitě vytvořila pěkný obrázek.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám radši kulatou pizzu:-) Děláš mi chutě:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...