sobota 17. března 2018

Pečené brambory se špenátem a česnekem

Aneb vzpomínka na studentská léta, kdy jsme chodili do pivovaru na Mendláku v Brně na toto levné a výborné jídlo...



Brambory jsem oloupala (když jsou nové tak bez loupání), nakrájela na měsíčky, poskládala na plech s pečícím papírem, posolila, zakápla olivovým olejem, posypala drceným kmínem a pekla. Ideální je, když brambory získají křupavou kůrku.

Mezitím jsem si nachystala špenát, do kterého přidávám jen česnek, sůl a smetanu (my tentokrát sojovou, protože kvůli Ondráškovým problémům zkoušíme omezit mléko na minimum).

Nachystala jsem si čtyři misky, na dno dala bramory, pak špenát, pak opět brambory a posypala parmezánem. Zbytek špenátu jsem dala na stůl do misky, a kdo chtěl, tak si přidal.

PS.: V rámci hledání ideální prezentace své aktuální tvorby jsem si založila nový veřejný účet na Instagramu: atelier.ronica.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...