neděle 1. ledna 2017

PF 2017

V novém roce zdraví a pohodu...

4 komentáře:

  1. Milá Veru, díky za krásné Pf :-) Moc Ti přeji, aby ten další rok byl podle Tvých představ! Měj se moc hezky, P.
    PS: Před Silvestrem jsme byli v Třebíči, tak jsem si na Tebe vzpomněla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, děkuju... A jak jste si užili svátky s Myškou? Blog jsem teď hrozně zanedbávala, nějak nebyl čas, ale koukala jsem, jaký jste měli pěkný adventní kalendář a líbí se mi ty pytlíky na nákupy ze záclony... Taky se na ně už nějaký čas chystám, ale ke stroji se fakt vůbec nedostanu. Dělala jsem si naděje mezi svátky, ale postupně jsme onemocněli, tak z toho zase nebylo nic... Měj se krásně a hodně zdravíčka pro celou rodinu!

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...