pondělí 29. února 2016

Dorty od tety

Dorty, které upekla pro naši slečnu k narozeninám moje sestra. První dort, můj oblíbený, čokoládový s čerstvým ovocem a čokoládovou krajkou na rodinnou oslavu...



A na dětskou oslavu dort princeznovský...




6 komentářů:

  1. Dobrý večer mohu se zeptat jak jste vytvořila tu čokoládovou krajku děkuji Gábina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to ještě nezkoušela, nám dělá dorty sestra :-), ale viděla jsem ji v "akci": rozpustí čokoládu a zdobícím sáčkem "maluje krajku" na fólii. Když to lehce zatuhne, ale ne příliš, aby se dala tvarovat, tak ji přenese na dort... Pokud budete chtít více info, tak bude lepší, když se obrátíte přímo na ni - má blog http://mpcakes1.blogspot.cz. Pěkný den, Veronika

      Vymazat
  2. Tak ta čoko krajka mě nadchla! Ale u toho bych se jisto jistě vztekla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...