úterý 12. ledna 2016

Odstrojeno...

... aneb DIY ukládání vánočních ozdob...

Když jsme pořídili tuto knihovnu, vytvořila jsem z obalu - lepenky krabici na míru, která krásně využila asi 12 cm vysoký prostor nahoře. V místech, kde lepenku vidíme, je potažená bílou samolepící folií. Je to perfektní místo pro baňky a Vánoční ozdoby, pro které člověk leze dvakrát za rok. A nikdo si ani nevšimne, že na knihovně je krabice... Letos jsem se vybičovala a udělala krabici i na druhou půlku. Takže teď mám všechny vánoční ozdoby přehledně uloženy ve dvou krabicích, už se mi nestane, že bych nějakou krabici zapomněla vyndat a použít, děti se k nim nedostanou, a také jsou pěkně na suchém místě, ve sklepě jim dřív úplně nejlíp nebylo...










Stejně tak se mi tento způsob osvědčil v ložnici. Před narozením Ondry jsme vytvořili ložnici z nejmenšího pokoje a pořídili tyto skříně z Ikea. Rovnou jsem z obalových lepenek udělala opět krabice na míru na vyplnění horního prostoru. Mám tam archiv -  různé artefakty a autorské knihy, své nebo darem získané a v nočním stolku mám jen seznam, co v které krabici je, abych nemusela hledat... (A ten nádherný lustr nám vyrobila moje maminka :-)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...