pondělí 7. prosince 2015

Giveaway - autorský diář a kartičky na dárky



Chtělo se mi napsat, že nic nestíhám... Ale to není to pravé vyjádření - mám pocit, že toho stíhám docela hodně, jen ne prostě všechno... Třeba blog teď docela hodně zanedbávám... Tak mám alespoň pro někoho z Vás, kteří sem zavítáte, Vánoční dárek... I letos se mi podařilo vyrobit několik  diářů. A tak jeden z nich je nachystaný pro šťastného výherce...

Diář je autorský, tzn. že ilustrace, grafické zpracovaní i vazba je moje práce. Ilustrace jsou stejné jako v loňské verzi (klik, klik). Diář  2015 byl pouze v kartonové obálce, tento diář pro rok 2016 má vazbu polotuhou, má výtvarně zpracované předsádky a je tedy pevnější a odolnější. Diář je měsíční, má vyznačené české státní svátky a české jmeniny.

Z papíru, který jsem použila na předsádky, jsem vyrobila i několik kartiček na dárky - ty přibalím výherci k diáři.

Takže pokud se Vám diář libí, stačí na sebe nechat kontakt v komentáři do pondělí 14. 12. Když o mé "akci" dáte vědět dál, potěšíte mě, ale není to podmínkou...

Přeji krásný advetní čas... Veronika

















21 komentářů:

  1. Juuu, tak to je lahudka !!! A ty karticky jsou taky super. Soutezim. Byl by to hezky vanocni darek:) Petra homestyle57@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Na tvůj blog chodím pravidelně a diář akutně potřebuju (protože pramen kalendářů a diářů vyschnul) Určitě dám odkaz na svém blogu.Třeba se na mě usmějě štěstí... Pěknou druhou půlku adventu přeju.
    incomplette@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Chodím k vám taky nmoc ráda a diář je nádherný :)) Zkusím štěstí ;) natali.j@centrum.cz Krásný zbytek adventu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Chodím k vám taky nmoc ráda a diář je nádherný :)) Zkusím štěstí ;) natali.j@centrum.cz Krásný zbytek adventu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den , taktéž občas nakouknu. Diář je moc hezký. zdenka.hornak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vše co je ručně vyrobené je krásné a jedinečné,soutěžím svatka.duf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ja nesúťažím, lebo som zahraničie, a to by bolo od ruky...
    Už včera, alebo predvčerom som ti chcela písať,či nežiješ - žiješ ešte letom a jeho aktivitou :-) A šup !, si tu, aj s ďalšiou aktivitou :-)Škoda, že ich nemôžem ,,ohmatať,,v reály !
    Tieto tvoje výtvory, takouto formou, sú jemné, nežné...pôsobivé :-))))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný diář a ty cedulky mají něco do sebe :)
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda k Tobě chodím :-) a ráda se zúčastním, takže: krizulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Diář je nádherný.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký den,
    diář je povedený a cedulky jsou roztomilé.
    hana.sulajova@seznam.cz Ať se daří přeje Hana

    OdpovědětVymazat
  12. Moc povedený diář. Hezký večer.
    padanebe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Na diáře jsem ulítlá a tenhle je moc povedený.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Diář je moc pěkný:) a zatím žádný nemám tak by se nějaký hodil :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi moc šikovná! Takových lidí je dneska už málo. Máš můj obdiv :) karolina.fojikova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, diář je super,ceduličky milounké a když jsem zkoukla ty úžasné dárkové papíry - no to fakt nemá chybu. Šikulky šikovný. Moc zdravím Lu z Moravy.
    orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moooc pekne.
    michala.rathouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. krásný
    diáře jsou moje slabost :-)
    tanastosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...