sobota 4. července 2015

Zahrada


Nad některými věcmi přemýšlím hrozně dlouho a ve finále je řešení hrozně jednoduché. Někdy je ale těžké se rozhodnout. Dnes jsem si namalovala plánek zahrady, abych ji viděla z jiného úhlu... Pořád řeším příchod k domu. Město mělo předělávat kanalizaci a vodu, poprvé se to řešilo před více než sedmi lety a pořád se to odsouvá. A tak to máme pořád takové nedodělané, čekáme, až se to rozkope. Vypadá to, že možná 2017. Utěšuji se tím, že aspoň mi to v hlavě v klidu uzraje. Když ale já už bych to ráda měla vyřešené... :-)

2 komentáře:

  1. Mám to rak isto, dom a dvor nedorobený a takú mám aj záhradu,... a rôzne zoskupenia rastlín majú čas čupieť raz tam, raz tam ! Rozhodujem sa či terasu potiahnúť ako ochoz až k drevárke, kde urobiť plotík len z palety vysadenej trvalkami, kde chodník na pevno, aby muž mohol voziť na fúriku drevo...
    Teším sa na posúvne, drevené, žalúziové okenice a bránu, ktoré bude robiť majster...ale až keď sa mužovi podarí primerane začistiť omietku cementovou stierkou...samému :o(
    Zatiaľ mám pred domom levanduľu, ,,japonskú lúku,, a dve staré tuje...aj tu bude muž ,,stierkovať,, na cementovo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je to super, na domě i na zahradě je stále co dělat... :-) Nápadů je spousta, jen někdy to chvíli trvá, než se to dodělá :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...