čtvrtek 30. července 2015

Jídelní stůl...

...máme po rodičích, stojí na jedné noze a vejde se k němu osm židlí... Je parádní, jen už na něm byla nepěkná kolečka od nápojů. Asi rok jsem se odhodlávala a rozhodovala jakou barvou ho natřu. Nakonec jsem se přece jen rozhodla pro krémově bílou (Annie Sloan + vosk), protože odráží světlo a krásně na ní vyniknou barevné a zajímavé doplňky...



7 komentářů:

  1. Krásný! Kulaté stoly mám ráda a tenhle k vám hezky sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou ty skvosty po rodicich :-) Mimochodem krasny prostor s tim oknem na terasu!

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou ty skvosty po rodicich :-) Mimochodem krasny prostor s tim oknem na terasu!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ty skvosty po rodicich :-) Mimochodem krasny prostor s tim oknem na terasu!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, ten bílý nátěr stolu prospěl..

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně se mi líbí. I mě láká kulatý stůl, ale to snad jednou, teď to nejde...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...