úterý 26. května 2015

Pořád jsem měla pocit...

...že něco nestíhám... Pak jsme s Ondráškem skončili na týden v nemocnici a vše šlo stranou...

Jsem ráda, že už jsme doma, sestřičky byly sice moc hodné, ale jinak zabavovat celé dny v postýlce roční dítě je teda fakt náročnější, než kdybych zryla celou zahradu včetně trávy... Ale člověk byl rád, že je hlavně bobánkovi lépe...


Kontrola zahrady... Vše krásně poskočilo... Bohužel i plevel... A slimáci taky řádí...





Kontrola betonových květináčů, které jsme ještě před nemocnicí stihli odlít... Mám radost, zase jsme to trochu vychytali... Líbí se mi, když je hodně květin v nádobách, ale nechci, aby to bylo náročné na zalévání. Rozhodla jsem se osazovat hlavně hodně sukulentama a na vodu nenáročnýma kytkama. Myslím, že v betonových květináčích jim to bude slušet. Jo, a taky musí na svém místě přezimovat. Už to stěhování začalo být na jaře a na podzim náročné...






7 komentářů:

  1. Jéje, to mě mrzí, že jste měli trápení! Ale fajn, že už je to lepší a jste doma! Zahrada je krásná a ten květináč vlevo na poslední fotce je luxusní. To jste lili do takovýho toho bílýho plastovýho? L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, my máme teda oranžový, ale je to on :-)

      Vymazat
    2. No jo, vidiš, to mě nenapadlo, že mají jiný barvy - blondýna:))

      Vymazat
  2. Snad už bude lépe. Hlavně, že už jste zase doma. Já jsem si užila 6 týdnů v nemocnici, když bylo Viki 13 měsíců a ještě teď na to doma vzpomínáme. Viki byla ale neskutečně hodná, kdyby se to stalo o rok později, asi bych se z toho zbláznila :-) O to víc si pak člověk váží toho svého bydlení a zázemí. Koukám, že betonáž jede na sto obrátek... tak držím palce, ať se vám podaří dobře vyprostit vnitřní formy i u posledních dvou květináčů na obrázku... Hlavně toho vlevo by byla velká škoda. A také se mi moc líbí hned ten první v pořadí, ten nizounký .... bylo by z něj krásné pítko pro ptáky :-) Mějte se krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být náročné - šest týdnů... to si nedovedu představit... Přesně tak, už i jen po tom týdnu si užívám, že si člověk může sednout na terase, projít se po zahradě... A hlavně doma je doma :-)

      Vymazat
  3. Veru, to jsem ráda, že jste zpátky doma... říkala jsem si, co se děje, když u Tebe na blogu nebyla dlouho žádná písmenka. Malému přeji ať je brzy v pořádku :-) Návraty z nemocnice znám, užila jsem si jich v dětství hodně :-( A nesmím zapomenout ocenit nápad s betonovými květináči - jdou povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju... Pro nás to byl úplně nový "zážitek". Já sama byla zatím jen v porodnici (ťuk, ťuk) a za čtyři roky a kousek, co máme děti, to byla první nemoc... A rovnou jsme skončili v nemocnici... Ale tak hlavně, že už je prckovi dobře...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...