pátek 24. dubna 2015

Každou volnou chvíli...

...se snažím využít. Ondra má mamánkovské období, nesnese, abych byla v jiné místnosti než je on a zároveň se začíná vztekat, když něco není po jeho... Takové sluníčko to je, ale když spustí ten svůj ječák, tak to je hrůza... :-)


Ale konečně jsme se pustili do betonování... Beton se mi moc líbí, už jsem se na to chystala dlouho..  Odlili jsme napoprvé tedy dva květináče a jeden nášlapný kámen. Nevydržela jsem, první květináč vyklepla moc brzy, a tak se rozpadl... Ale druhý vyšel a nášlapný kámen taky... Ale ten zakopeme, až trochu zaprší, teď je jak beton i ta hlína...





Zatím jsem se odmítla vzdát pro tuto sezónu stojanu na květiny na terase, ale je to boj... :-)


Skleník už mám osázený, už tam píchnu asi jen bazalku...
Papriky mi narozdíl od rajčat nikdy moc nešly, tak jim letos dávám poslední šanci - na radu kamarádky zkouším samozavlažovací květináče...


Na zahradě je pořád spousta práce, ale ta odměna stojí za to...









5 komentářů:

  1. Ten betonový květináč se ti povedl. I zahrádku máš pěknou. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, nádhera ..... ten betonový květináč nemá chybu !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, nádhera ..... ten betonový květináč nemá chybu !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no, už ve sklepě střádám, do čeho všeho bych ještě mohla odlívat :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...