úterý 28. dubna 2015

Carrot cake

Podle tohoto receptu. Je výborný... Dřív jsem zkoušela tuto variantu podle Albert magazínu, byl taky dobrý, ale tento je dle mého názoru lepší :-) Asi mi hlavně vyhovuje víc lehký krém z Lučiny než cukrová poleva.





7 komentářů:

  1. Vypadá báječně:-) úplně jsi mě nalákala. A taky mám raději krém z Lučiny než sladkou polevu. Někdy místo něj používám zakysanou smetanu. Že bych o víkendu něco upekla? :-) Hezký den přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, zakysanou smetanu taky můžu :-) A nebo ještě zakysaná smetana smíchaná s čokoládou je taky dobrá varianta :-))) Taky přeju krásný den...

      Vymazat
  2. Děkuji za sdílení receptu, vypadá luxusně :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji zkusit, je fakt vynikající - vláčný, lehký a není hlavně přeslazený (do Lučinového krému) jsem teda dala míň cukru (nejdřív jsem dala jen polovinu, ale to se zdálo málo, tak ještě trochu, podle chuti)...

      Vymazat
  3. Můžu potvrdit, byl fakt skvělý.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mrkvové dorty miluji! Nejlepší recept, na který jsem zatím narazila je od Dulique s tvarohovo-máslovým krémem/polevou.

    www.suzieway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...