pátek 13. března 2015

Z páry...


Mokrý čokoládový dort 

Už čtrnáct dní máme mimo provoz troubu, tak dnes jsem oprášila recept pro parní hrnec: 

125 g čokolády, 125 g másla, 4 vejce, 100 g cukru (dávám míň), 100 g hladké mouky

Čokoládu jsem rozehřála ve vodní lázni. Máslo utřela se žloutky, přidala cukr, mouku a čokoládu. Bílky jsem našlehala a opatrně zamíchala do těsta. Misku na vaření rýže jsem vyložila potr. fólií, nalila těsto, opět přikryla fólií a hodinu vařila v páře.


V parním hrnci jsem dnes také uvařila čerstvého lososa...


K němu jen orestovanou zeleninu s parmezánem...


A Justy dnes namalovala další vlastní puzzle, které dostala tentokrát od tety Terezky a strejdy Kuby. Dnes jsme celkově po delší době, kdy jsme si zamarodili, byly trochu pilnější :-)...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...