sobota 7. března 2015

První...


...krokus vykvetl už i u nás na zahrádce. Ty, které jsem koupila, ty se teprve derou ven, ale cibulky, které jsem dostala od paní sousedky, ty už začínají kvést... Ona má už na zahradě krásnou fialkovou záplavu, doufám, že se mi časem také tak namnoží... 


I u sněženek jsem doufala, že se časem rozmnoží, buhužel předloni jsem si je nechtěně nakopla, tak musím zase čekat :-)


6 komentářů:

  1. Tak to Ti závidím :-) V dobrém samozřejmě :-)) U nás ještě žádný květ... ale počasí by mělo přát a brzy snad... Krásné téměř jarní dny Anička

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherné!!! To by se mi také líbilo. Jen jak pořešit pozdější sekání zahrádky, nevadí jim to? My se vrátili z Beskyd a mamce už také vyrašila sněženka, a u nás v Polabí vykoukly krokusy v předzahrádce. Takže jaro je opravdu za dveřmi :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám krokusy zatím jen v záhoně, ale v trávě se mi líbí, chystám se na podzim do trávy také nějaké vyset. Našla jsem tip, udělat tyčkou a kladívkem díru, do té cibulku zasadit. Že to pak není vidět, že se tam něco sázelo. Sekání jim prý nevadí, kvetou brzy. Ale prý jim vadí mech v trávě a ten mi máme docela hojně. Ale to neva, i tak zkusím najít nějaké vhodné místo :)

      Vymazat
  3. Verunko, kvetou ti nádherně !!!!! Asi se po nich budu muset taky poohlédnout ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně ti to kvete! já mám zatím jen sněženky, krokusy si budu muset pořídit, žádný tu nemám..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...