pondělí 17. listopadu 2014

Barevná kabelka do pošmourného počasí...

Po dlouhé době jsem konečně zase ušila kabelku. Poslední byla před porodem, od té doby, když už jsem se dostala k šití, tak to byly zavinovačky, peřinky, kojící polštář, bryndáky, popř. záplatování kolen...

Chvíli jsem váhala, jestli si ji nechám nebo ji pošlu do světa, ale nakonec jsem si ji nechala :-) Přece jen taška přes rameno je ideální ke kočáru, je docela velká a rozveselí černou bundu. Navíc mám tyrkysové zimní doplňky...




Od sestry jsme dostaly čokoládové cupcakes. Prej mám dám vědět, jestli jsou dobré. Takže Mili, jsou nadpozemské...!!!


6 komentářů:

  1. Děkuji moc! taky mám v plánu dát si kafíčko a k tomu si jeden zdlábnout;) Jinak kabelka opravdu skvělá;)!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je moc pěkná, taky si jdu uvařit kafe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kabelka, tu by bylo škoda poslat do světa:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je velmi pekna, tiez sa riadim heslom ze "modra je dobra". Tie cupcakes Tvojej sestry vyzeraju uchvatne! Sama som sa o nejake pokusala, ale moje zdobenie takto fantasticky nikdy nevyzeralo. Ako to robi? My totiz so mojou sestrou sutazime, ktora urobi krajsie cupcakes a tymto by som ju urcite tromfla. o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jí na to ptala, prý klasicky jak jsou taková ta zdobítka na krémy - ty různé špičky. No, nejlépe, když se jí zeptáš sama - Milena Petz - první komentář :-) Má blog "MP Cakes". Má to vždy fakt krásný a strašně dobrý...

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...