pondělí 30. června 2014

Drobné úpravy terénu...

Využila jsem toho, že pršelo a pršet ještě má, a konečně jsem se pustila do plánovaných úprav. Před domečkem pro děti, který loni udělal tatínek (a který je úžasný :-) - určitě o něm bude některý z budoucích příspěvků, ale ještě ho čekají finální úpravy), jsem vytvořila malý záhonek s levandulí a vaničku na vodu jsem částečně zakopala a schovala, také jsem k ní podle plánu zasadila kapradinu (od sestry). Nádrž na vodu je také úspěšně osazená a schovaná do slaměné rohože, a tak konečně přišlo na řadu drobné srovnání terénu:





Kluci dnes poprvé zvládli koupání sami :-),a tak se mi můj plán podařil dnes za vydatného "pomáhání" Justýnky dokončit, dokonce je i oseto. Zdá se, že obě děti úspěšně chrní, tak dopíšu, a jdu ještě se spokojeným pocitem sklidit nářadí...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...